Polityka prywatności (Privacy Policy)

Informacja o danych osobowych dla usługi Bezpieczna Rodzina / Gdzie Jest Dziecko dla klientów sieci T-Mobile (polityka prywatności dla klientów T-Mobile)

Jesteśmy (T-Mobile Polska S.A. - dla klientów aktywujących usługę od 18.11.2021 roku lub Locon Sp. z o.o. dla klientów aktywujących usługę przed 18.11.2021 roku) administratorem Twoich danych osobowych wykorzystywanych w usłudze, w tym w aplikacjach mobilnych (Bezpieczna Rodzina, Zdrowa Rodzina, Rodzinne S.O.S., Bezpieczny smartfon) oraz serwisach www (gdziejestdziecko.pl, bezpiecznarodzina.pl, BRodzina.pl, gjde.pl).

Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje o przetwarzaniu danych osobowych w naszej usłudze:

I. Polityka prywatności: Informacja dla zamawiającego usługę (Osoba lokalizująca, Użytkownik/Rodzic):

Dane będą wykorzystywane zgodnie z niniejszą polityką prywatności w szczególności w celu założenia konta w usłudze i świadczenia usługi (podstawa prawna: zawarcie i wykonanie umowy) do czasu wyłączenia usługi.

W celu założenia konta w usłudze wymagamy podania numeru telefonu oraz opcjonalnie imienia i adresu e-mail (to wymóg wynikający z naszych zasad, a nie przepisów prawa).

Aby zapewnić sprawność procesu zamawiania i odnawiania usługi, możemy podejmować w sposób w pełni automatyczny decyzje o tym, czy umożliwimy Tobie nabycie lub przedłużenie usługi. Decyzja taka będzie oparta w szczególności o posiadane przez T-Mobile informacje o Twoim zadłużeniu w T-Mobile, o wysokości Twojego abonamentu, o wartości innych zamówień dokonanych przez Ciebie w T-Mobile oraz o stosowanych przez T-Mobile limitach (podstawa prawna: zawarcie i wykonanie umowy). Jeśli nie zgadzasz się z wynikiem automatycznej decyzji, możesz o tym poinformować T-Mobile i poprosić o powtórną weryfikację z udziałem pracownika T-Mobile.

Dodatkowo dane będą wykorzystane także do tworzenia zestawień, analiz i statystyk na nasze potrzeby wewnętrzne (obejmuje to w szczególności raportowanie, badania marketingowe, planowanie rozwoju usługi lub sieci, prace rozwojowe w systemach informatycznych, tworzenie modeli statystycznych) oraz wsparcia obsługi, w tym poprzez informowanie o awariach, dostosowanie obsługi w oparciu m.in. o dane o usłudze, z której korzystasz, czy o dotychczas złożonych reklamacjach – przez czas trwania umowy, a następnie nie dłużej niż przez okres przedawnienia roszczeń (podstawa prawna: nasz prawnie uzasadniony interes).

W pozostałym zakresie do przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z usługą będą miały zastosowanie szczegółowe informacje na stronie https://www.t-mobile.pl/c/bezpieczenstwo oraz na stronie www.locon.pl/zasady-ochrony-danych-osobowych. Na tych stronach znajdziesz m.in. informacje na temat pozostałych celów i okresów przetwarzania danych, przysługujących Tobie praw oraz sposobów skorzystania z nich, przypadków przekazywania danych poza Europejski Obszar Gospodarczy, odbiorców danych, a także nasze dane kontaktowe.

Informacje uzyskane z Twojego urządzenia:

1. Co przechowujemy w pamięci Twojego urządzenia?

W naszej aplikacji korzystamy z rozwiązania umożliwiającego przechowywanie w pamięci Twojego urządzenia (telefonu, tabletu) określonych informacji, ułatwiających korzystanie z aplikacji lub naszej usługi ("Local Storage"). Local Storage wykorzystujemy m.in. po to, by umożliwić zaszyfrowane połączenie z naszą usługą, by przechować na Twoim urządzeniu podane przez Ciebie dane do zalogowania się w aplikacji oraz Twoje ustawienia w aplikacji.

Przechowywanie informacji w Twoim urządzeniu poprzez rozwiązanie Local Storage ani uzyskiwanie przez nas do nich dostępu nie powoduje zmian konfiguracyjnych w Twoim urządzeniu ani w zainstalowanym na nim oprogramowaniu.

W każdej chwili możesz usunąć informacje przechowywane dzięki rozwiązaniu Local Storage na Twoim urządzeniu poprzez odinstalowanie aplikacji oraz, w zależności od Twojego systemu operacyjnego, poprzez skasowanie w ustawieniach urządzenia mobilnego informacji z pamięci (cache) aplikacji lub wylogowanie się z aplikacji;

W związku z tym, że aplikacja pozostanie aktywna aż do momentu, gdy się z niej nie wylogujesz, powinieneś zadbać, aby niepożądane osoby nie uzyskały dostępu do Twojego urządzenia, na którym zalogowałeś się do aplikacji.

2. Jak korzystamy z narzędzi innych podmiotów?

W związku z wykorzystywaniem przez aplikację narzędzi innych podmiotów może dojść do umieszczania w Twoim urządzeniu plików cookies lub tokenów, a także do uzyskiwania dostępu do informacji przechowywanych na Twoim urządzenia, przez dostawców:

- narzędzia statystycznego Firebase lub Google Analytics (Google Ireland Limited) oraz Facebook. Zbierany będzie unikatowy identyfikator instancji aplikacji oraz ogólne informacje dotyczące korzystania z aplikacji, na potrzeby ulepszania funkcjonalności aplikacji i jej zawartości;

- narzędzia Firebase (Google Ireland Limited) w celu umożliwienia wysyłania komunikatów PUSH w aplikacji. Aby umożliwić poprawne przesyłanie komunikatów PUSH z uwzględnieniem Twojego sposobu korzystania z aplikacji, narzędzie to zbiera m.in. informacje o korzystaniu z aplikacji, modelu i systemie operacyjnym urządzenia, używanych ustawieniach i aplikacjach, wysłanych komunikatach PUSH, unikatowym identyfikatorze instancji aplikacji, wykorzystywanej sieci komórkowej oraz o adresie IP połączenia.

Informacje o tym, na jakich zasadach usługi Google Analytics oraz Facebook zbiera i przetwarza dane, udostępnione są przez jej dostawcę na stronie www.google.com/intl/pl/policies/privacy/partners/ oraz https://www.facebook.com/privacy/policy lub pod innym adresem URL, który może zostać udostępniony publicznie przez Google/Facebook w dowolnym czasie. Strona ta wskazuje także, w jaki sposób możesz kontrolować informacje gromadzone przez Google/Facebook w związku z korzystaniem z aplikacji.

Możesz w każdej chwili wycofać zgodę na użycie narzędzi ww. dostawców poprzez zmianę ustawień w systemie operacyjnym Twojego urządzenia oraz użycie rozwiązań blokujących te narzędzia udostępnionych przez dostawców albo poprzez odinstalowanie aplikacji z Twojego urządzenia.

Komunikaty PUSH można w każdej chwili wyłączyć poprzez ustawienia aplikacji lub systemu operacyjnego Twojego urządzenia.

3. Do jakich funkcjonalności Twojego urządzenia uzyskujemy dostęp?

W ramach naszej aplikacji, dostęp do określonych funkcjonalności Twojego urządzenia jest niezbędny, aby świadczyć usługi zgodnie z oczekiwaniami użytkowników. Poniżej przedstawiamy szczegółowy opis tych funkcjonalności oraz cel ich wykorzystania:

1. Dostęp do listy kontaktów: Aplikacja korzysta z listy kontaktów w celu ułatwienia wyboru osoby, którą chcesz lokalizować. Dostęp ten jest wykorzystywany wyłącznie w tym celu, a informacje z listy kontaktów nie są udostępniane osobom trzecim. W aplikacji prezentowana jest jedynie lista kontaktów, natomiast dane przesyłane do naszej usługi obejmują numer telefonu, imię oraz zdjęcie (o ile dostępne) wybranej osoby. Te informacje służą jedynie realizacji usługi lokalizacji i prezentacji lokalizowanej osoby w aplikacji. Pozostałe kontakty nie są w żaden sposób przetwarzane ani utrwalane przez aplikację lub usługę.

2. Dostęp do aparatu: Aplikacja wykorzystuje aparat w celu skanowania kodów QR podczas dodawania urządzeń do lokalizacji oraz wykonania zdjęcia osoby, która ma być lokalizowana. Zdjęcia te są wykorzystywane jedynie w celu zrealizowania usługi lokalizacji i prezentacji lokalizowanej osoby/urządzenia w aplikacji.

3. Dostęp do funkcjonalności związanych z lokalizacją (np. GPS): Aplikacja korzysta z lokalizacji Twojego urządzenia, aby umożliwić dodanie strefy bezpieczeństwa w miejscu, w którym się znajdujesz. Lokalizacja jest ustalana tylko w momencie dodawania strefy, a aplikacja nie zbiera ani nie przekazuje danych o lokalizacji Twojego urządzenia w tle czy w innych sytuacjach niezwiązanych z dodawaniem strefy bezpieczeństwa.

W trosce o prywatność i bezpieczeństwo naszych użytkowników, wszystkie powyższe funkcjonalności są wykorzystywane wyłącznie w celach związanych z działaniem aplikacji oraz świadczeniem usługi. Zobowiązujemy się chronić prywatność naszych użytkowników i dbać o bezpieczeństwo ich danych osobowych przetwarzając dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz niniejszą Polityką Prywatności.

II. Polityka prywatności: Informacja dla przekazującego dane o lokalizacji (Osoba lokalizowana, Dziecko/Bliski):

Jeśli zgodzisz się na udostępnienie Twoich danych o lokalizacji na potrzeby usługi, tj. o położeniu urządzenia, w którym korzystasz z naszej karty SIM lub na którym została aktywowana aplikacja mobilna dla Osoby lokalizowanej (Rodzinne S.O.S., Bezpieczny smartfon), informacja o Twojej lokalizacji wraz z Twoim numerem telefonu będzie przekazywana użytkownikowi, dla którego wyrazisz zgodę, każdorazowo po złożeniu przez niego zapytania (na żądanie oraz automatycznie).

Użytkownik może włączyć automatyczne ustalanie lokalizacji Twojego urządzenia z minimalnym interwałem czasowym wynoszącym 15 minut. Użytkownik może także włączyć automatyczne strefy dla Twojego urządzenia, jak dom, szkoła, praca, itd., w celu wykrycia wejścia, obecności lub opuszczenia tej strefy przez Twoje urządzenie. Aplikacja mobilna dla Osoby lokalizowanej (Rodzinne S.O.S., Bezpieczny smartfon) zbiera dane o lokalizacji Twojego urządzenia, aby pokazać ją na telefonie użytkownika, nawet gdy aplikacja jest zamknięta lub nieużywana.

Zgodnie z zasadami działania usługi, nie będziesz informowany przez nas każdorazowo o tym, kiedy zostanie ustalona Twoja lokalizacja.

W każdej chwili możesz sprawdzić dla kogo wyraziłeś zgodę poprzez wysłanie wiadomości SMS o treści KTO pod numer 8082 (0zł). Możesz także łatwo cofnąć wyrażoną zgodę poprzez wysłanie wiadomości SMS o treści USUN [numer użytkownika, któremu wyraziłeś zgodę] na numer 8099 (0zł). Gdy na Twoim urządzeniu została aktywowana aplikacja mobilna dla Osoby lokalizowanej (Rodzinne S.O.S., Bezpieczny smartfon) należy ją usunąć. Nie będzie to wpływać na zgodność z prawem korzystania z Twoich danych o lokalizacji przed wycofaniem zgody oraz usunięciem aplikacji.

Przekazywana lokalizacja jest oparta o dane z sieci komórkowej, przez co jej dokładność zależy od gęstości pokrycia masztami telefonii komórkowej w obszarze, w którym przebywasz. Gdy na Twoim urządzeniu została aktywowana aplikacja mobilna dla Osoby lokalizowanej (Rodzinne S.O.S., Bezpieczny smartfon) przekazywana lokalizacja jest oparta o dane z odbiornika GPS w Twoim urządzeniu, przez co jej dokładność zależy od dostępności sygnału GPS w miejscu, w którym przebywasz.

Jeżeli przekazujesz urządzenie innej osobie, należy ją poinformować, że usługa jest włączona i możemy przekazać informację o lokalizacji urządzenia użytkownikowi, dla którego wyraziłeś zgodę.

Dane te będą dostępne na koncie tego użytkownika w usłudze przez 7 dni.

Użytkownik, dla którego wyraziłeś zgodę na otrzymywanie informacji o Twojej lokalizacji, będzie jedynym odbiorcą Twoich danych.

III. Polityka prywatności: Kontakt z nami w sprawie Twoich danych osobowych i ochrony prywatności

We wszystkich sprawach dotyczących Twoich danych osobowych kontaktuj się z nami poprzez stronę https://l.bezpiecznarodzina.pl/t-mobile. Jeśli potrzebujesz złożyć wniosek na piśmie, możesz napisać do nas na adres: Locon Sp. z o.o., Dział Reklamacji i Wsparcia Locon, ul. Tama Pomorzańska 1, 70-030 Szczecin. lub T-Mobile Polska S.A., ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa, Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Locon Sp. z o.o.: [email protected], Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w T-Mobile Polska S.A: [email protected]

Informacja o danych osobowych dla usługi Gdzie Jest Dziecko Orange / Lokalizator Orange, Znajdźmy się dla klientów sieci Orange (polityka prywatności dla klientów Orange)

Jesteśmy (Orange Polska S.A.) administratorem Twoich danych osobowych wykorzystywanych w usłudze, w tym w aplikacjach mobilnych (Gdzie Jest Dziecko Orange, Lokalizator Orange, Znajdźmy się, Bezpieczna Rodzina, Rodzinne S.O.S., Bezpieczny smartfon) oraz serwisach www (gdziejestdziecko.pl, lokalizatororange.pl, bezpiecznarodzina.pl, BRodzina.pl, gjde.pl).

Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje o przetwarzaniu danych osobowych w naszej usłudze:

I. Polityka prywatności: Informacja dla zamawiającego usługę (Osoba lokalizująca, Użytkownik/Rodzic):

Dane będą wykorzystywane zgodnie z niniejszą polityką prywatności w szczególności w celu założenia konta w usłudze i świadczenia usługi (podstawa prawna: zawarcie i wykonanie umowy) do czasu wyłączenia usługi.

W celu założenia konta w usłudze wymagamy podania numeru telefonu oraz opcjonalnie imienia i adresu e-mail (to wymóg wynikający z naszych zasad, a nie przepisów prawa).

Aby zapewnić sprawność procesu zamawiania i odnawiania usługi, możemy podejmować w sposób w pełni automatyczny decyzje o tym, czy umożliwimy Tobie nabycie lub przedłużenie usługi. Decyzja taka będzie oparta w szczególności o posiadane przez Orange informacje o Twoim zadłużeniu w Orange, o wysokości Twojego abonamentu, o wartości innych zamówień dokonanych przez Ciebie w Orange oraz o stosowanych przez Orange limitach (podstawa prawna: zawarcie i wykonanie umowy). Jeśli nie zgadzasz się z wynikiem automatycznej decyzji, możesz o tym poinformować Orange i poprosić o powtórną weryfikację z udziałem pracownika Orange.

Dodatkowo dane będą wykorzystane także do tworzenia zestawień, analiz i statystyk na nasze potrzeby wewnętrzne (obejmuje to w szczególności raportowanie, badania marketingowe, planowanie rozwoju usługi lub sieci, prace rozwojowe w systemach informatycznych, tworzenie modeli statystycznych) oraz wsparcia obsługi, w tym poprzez informowanie o awariach, dostosowanie obsługi w oparciu m.in. o dane o usłudze, z której korzystasz, czy o dotychczas złożonych reklamacjach – przez czas trwania umowy, a następnie nie dłużej niż przez okres przedawnienia roszczeń (podstawa prawna: nasz prawnie uzasadniony interes).

W pozostałym zakresie do przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z usługą będą miały zastosowanie szczegółowe informacje na stronie www.orange.pl/mojedane (w odpowiedniej zakładce dotyczącej rodzaju umowy, jaka łączy Cię z nami) oraz na stronie www.locon.pl/zasady-ochrony-danych-osobowych. Na tych stronach znajdziesz m.in. informacje na temat pozostałych celów i okresów przetwarzania danych, przysługujących Tobie praw oraz sposobów skorzystania z nich, przypadków przekazywania danych poza Europejski Obszar Gospodarczy, odbiorców danych, a także nasze dane kontaktowe.

Informacje uzyskane z Twojego urządzenia:

1. Co przechowujemy w pamięci Twojego urządzenia?

W naszej aplikacji korzystamy z rozwiązania umożliwiającego przechowywanie w pamięci Twojego urządzenia (telefonu, tabletu) określonych informacji, ułatwiających korzystanie z aplikacji lub naszej usługi ("Local Storage"). Local Storage wykorzystujemy m.in. po to, by umożliwić zaszyfrowane połączenie z naszą usługą, by przechować na Twoim urządzeniu podane przez Ciebie dane do zalogowania się w aplikacji oraz Twoje ustawienia w aplikacji.

Przechowywanie informacji w Twoim urządzeniu poprzez rozwiązanie Local Storage ani uzyskiwanie przez nas do nich dostępu nie powoduje zmian konfiguracyjnych w Twoim urządzeniu ani w zainstalowanym na nim oprogramowaniu.

W każdej chwili możesz usunąć informacje przechowywane dzięki rozwiązaniu Local Storage na Twoim urządzeniu poprzez odinstalowanie aplikacji oraz, w zależności od Twojego systemu operacyjnego, poprzez skasowanie w ustawieniach urządzenia mobilnego informacji z pamięci (cache) aplikacji lub wylogowanie się z aplikacji;

W związku z tym, że aplikacja pozostanie aktywna aż do momentu, gdy się z niej nie wylogujesz, powinieneś zadbać, aby niepożądane osoby nie uzyskały dostępu do Twojego urządzenia, na którym zalogowałeś się do aplikacji.

2. Jak korzystamy z narzędzi innych podmiotów?

W związku z wykorzystywaniem przez aplikację narzędzi innych podmiotów może dojść do umieszczania w Twoim urządzeniu plików cookies lub tokenów, a także do uzyskiwania dostępu do informacji przechowywanych na Twoim urządzenia, przez dostawców:

- narzędzia statystycznego Firebase lub Google Analytics (Google Ireland Limited) oraz Facebook. Zbierany będzie unikatowy identyfikator instancji aplikacji oraz ogólne informacje dotyczące korzystania z aplikacji, na potrzeby ulepszania funkcjonalności aplikacji i jej zawartości;

- narzędzia Firebase (Google Ireland Limited) w celu umożliwienia wysyłania komunikatów PUSH w aplikacji. Aby umożliwić poprawne przesyłanie komunikatów PUSH z uwzględnieniem Twojego sposobu korzystania z aplikacji, narzędzie to zbiera m.in. informacje o korzystaniu z aplikacji, modelu i systemie operacyjnym urządzenia, używanych ustawieniach i aplikacjach, wysłanych komunikatach PUSH, unikatowym identyfikatorze instancji aplikacji, wykorzystywanej sieci komórkowej oraz o adresie IP połączenia.

Informacje o tym, na jakich zasadach usługi Google Analytics oraz Facebook zbiera i przetwarza dane, udostępnione są przez jej dostawcę na stronie www.google.com/intl/pl/policies/privacy/partners/ oraz https://www.facebook.com/privacy/policy lub pod innym adresem URL, który może zostać udostępniony publicznie przez Google/Facebook w dowolnym czasie. Strona ta wskazuje także, w jaki sposób możesz kontrolować informacje gromadzone przez Google/Facebook w związku z korzystaniem z aplikacji.

Możesz w każdej chwili wycofać zgodę na użycie narzędzi ww. dostawców poprzez zmianę ustawień w systemie operacyjnym Twojego urządzenia oraz użycie rozwiązań blokujących te narzędzia udostępnionych przez dostawców albo poprzez odinstalowanie aplikacji z Twojego urządzenia.

Komunikaty PUSH można w każdej chwili wyłączyć poprzez ustawienia aplikacji lub systemu operacyjnego Twojego urządzenia.

3. Do jakich funkcjonalności Twojego urządzenia uzyskujemy dostęp?

W ramach naszej aplikacji, dostęp do określonych funkcjonalności Twojego urządzenia jest niezbędny, aby świadczyć usługi zgodnie z oczekiwaniami użytkowników. Poniżej przedstawiamy szczegółowy opis tych funkcjonalności oraz cel ich wykorzystania:

1. Dostęp do listy kontaktów: Aplikacja korzysta z listy kontaktów w celu ułatwienia wyboru osoby, którą chcesz lokalizować. Dostęp ten jest wykorzystywany wyłącznie w tym celu, a informacje z listy kontaktów nie są udostępniane osobom trzecim. W aplikacji prezentowana jest jedynie lista kontaktów, natomiast dane przesyłane do naszej usługi obejmują numer telefonu, imię oraz zdjęcie (o ile dostępne) wybranej osoby. Te informacje służą jedynie realizacji usługi lokalizacji i prezentacji lokalizowanej osoby w aplikacji. Pozostałe kontakty nie są w żaden sposób przetwarzane ani utrwalane przez aplikację lub usługę.

2. Dostęp do aparatu: Aplikacja wykorzystuje aparat w celu skanowania kodów QR podczas dodawania urządzeń do lokalizacji oraz wykonania zdjęcia osoby, która ma być lokalizowana. Zdjęcia te są wykorzystywane jedynie w celu zrealizowania usługi lokalizacji i prezentacji lokalizowanej osoby/urządzenia w aplikacji.

3. Dostęp do funkcjonalności związanych z lokalizacją (np. GPS): Aplikacja korzysta z lokalizacji Twojego urządzenia, aby umożliwić dodanie strefy bezpieczeństwa w miejscu, w którym się znajdujesz. Lokalizacja jest ustalana tylko w momencie dodawania strefy, a aplikacja nie zbiera ani nie przekazuje danych o lokalizacji Twojego urządzenia w tle czy w innych sytuacjach niezwiązanych z dodawaniem strefy bezpieczeństwa.

W trosce o prywatność i bezpieczeństwo naszych użytkowników, wszystkie powyższe funkcjonalności są wykorzystywane wyłącznie w celach związanych z działaniem aplikacji oraz świadczeniem usługi. Zobowiązujemy się chronić prywatność naszych użytkowników i dbać o bezpieczeństwo ich danych osobowych przetwarzając dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz niniejszą Polityką Prywatności.

II. Polityka prywatności: Informacja dla przekazującego dane o lokalizacji (Osoba lokalizowana, Dziecko/Bliski):

Jeśli zgodzisz się na udostępnienie Twoich danych o lokalizacji na potrzeby usługi, tj. o położeniu urządzenia, w którym korzystasz z naszej karty SIM lub na którym została aktywowana aplikacja mobilna dla Osoby lokalizowanej (Rodzinne S.O.S., Bezpieczny smartfon), informacja o Twojej lokalizacji wraz z Twoim numerem telefonu będzie przekazywana użytkownikowi, dla którego wyrazisz zgodę, każdorazowo po złożeniu przez niego zapytania (na żądanie oraz automatycznie).

Użytkownik może włączyć automatyczne ustalanie lokalizacji Twojego urządzenia z minimalnym interwałem czasowym wynoszącym 15 minut. Użytkownik może także włączyć automatyczne strefy dla Twojego urządzenia, jak dom, szkoła, praca, itd., w celu wykrycia wejścia, obecności lub opuszczenia tej strefy przez Twoje urządzenie. Aplikacja mobilna dla Osoby lokalizowanej (Rodzinne S.O.S., Bezpieczny smartfon) zbiera dane o lokalizacji Twojego urządzenia, aby pokazać ją na telefonie użytkownika, nawet gdy aplikacja jest zamknięta lub nieużywana.

Zgodnie z zasadami działania usługi, nie będziesz informowany przez nas każdorazowo o tym, kiedy zostanie ustalona Twoja lokalizacja.

W każdej chwili możesz sprawdzić dla kogo wyraziłeś zgodę poprzez wysłanie wiadomości SMS o treści KTO pod numer 8082 (0zł). Możesz także łatwo cofnąć wyrażoną zgodę poprzez wysłanie wiadomości SMS o treści KONIEC GJD na numer 8007 (0zł). Gdy na Twoim urządzeniu została aktywowana aplikacja mobilna dla Osoby lokalizowanej (Rodzinne S.O.S., Bezpieczny smartfon) należy ją usunąć. Nie będzie to wpływać na zgodność z prawem korzystania z Twoich danych o lokalizacji przed wycofaniem zgody oraz usunięciem aplikacji.

Przekazywana lokalizacja jest oparta o dane z sieci komórkowej, przez co jej dokładność zależy od gęstości pokrycia masztami telefonii komórkowej w obszarze, w którym przebywasz. Gdy na Twoim urządzeniu została aktywowana aplikacja mobilna dla Osoby lokalizowanej (Rodzinne S.O.S., Bezpieczny smartfon) przekazywana lokalizacja jest oparta o dane z odbiornika GPS w Twoim urządzeniu, przez co jej dokładność zależy od dostępności sygnału GPS w miejscu, w którym przebywasz.

Jeżeli przekazujesz urządzenie innej osobie, należy ją poinformować, że usługa jest włączona i możemy przekazać informację o lokalizacji urządzenia użytkownikowi, dla którego wyraziłeś zgodę.

Dane te będą dostępne na koncie tego użytkownika w usłudze przez 7 dni.

Użytkownik, dla którego wyraziłeś zgodę na otrzymywanie informacji o Twojej lokalizacji, będzie jedynym odbiorcą Twoich danych.

III. Polityka prywatności: Kontakt z nami w sprawie Twoich danych osobowych i ochrony prywatności

We wszystkich sprawach dotyczących Twoich danych osobowych kontaktuj się z nami poprzez stronę https://lokalizatororange.pl. Jeśli potrzebujesz złożyć wniosek na piśmie, możesz napisać do nas na adres: Orange Polska S.A., ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice, Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Orange Polska S.A: [email protected]

Informacja o danych osobowych dla usługi Gdzie Jest Bliski - Bezpieczna Rodzina dla klientów sieci Plus (polityka prywatności dla klientów Plus)

Jesteśmy (Polkomtel Sp. z o.o.) administratorem Twoich danych osobowych wykorzystywanych w usłudze, w tym w aplikacjach mobilnych (Gdzie Jest Bliski, Bezpieczna Rodzina, Rodzinne S.O.S., Bezpieczny smartfon) oraz serwisach www (gdziejestbliski.pl, gdziejestdziecko.pl, bezpiecznarodzina.pl, BRodzina.pl, gjde.pl).

Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje o przetwarzaniu danych osobowych w naszej usłudze:

I. Polityka prywatności: Informacja dla zamawiającego usługę (Osoba lokalizująca, Użytkownik/Rodzic):

Dane będą wykorzystywane zgodnie z niniejszą polityką prywatności w szczególności w celu założenia konta w usłudze i świadczenia usługi (podstawa prawna: zawarcie i wykonanie umowy) do czasu wyłączenia usługi.

W celu założenia konta w usłudze wymagamy podania numeru telefonu oraz opcjonalnie imienia i adresu e-mail (to wymóg wynikający z naszych zasad, a nie przepisów prawa).

Aby zapewnić sprawność procesu zamawiania i odnawiania usługi, możemy podejmować w sposób w pełni automatyczny decyzje o tym, czy umożliwimy Tobie nabycie lub przedłużenie usługi. Decyzja taka będzie oparta w szczególności o posiadane przez Polkomtel informacje o Twoim zadłużeniu w Polkomtel, o wysokości Twojego abonamentu, o wartości innych zamówień dokonanych przez Ciebie w Polkomtel oraz o stosowanych przez Polkomtel limitach (podstawa prawna: zawarcie i wykonanie umowy). Jeśli nie zgadzasz się z wynikiem automatycznej decyzji, możesz o tym poinformować Polkomtel i poprosić o powtórną weryfikację z udziałem pracownika Polkomtel.

Dodatkowo dane będą wykorzystane także do tworzenia zestawień, analiz i statystyk na nasze potrzeby wewnętrzne (obejmuje to w szczególności raportowanie, badania marketingowe, planowanie rozwoju usługi lub sieci, prace rozwojowe w systemach informatycznych, tworzenie modeli statystycznych) oraz wsparcia obsługi, w tym poprzez informowanie o awariach, dostosowanie obsługi w oparciu m.in. o dane o usłudze, z której korzystasz, czy o dotychczas złożonych reklamacjach – przez czas trwania umowy, a następnie nie dłużej niż przez okres przedawnienia roszczeń (podstawa prawna: nasz prawnie uzasadniony interes).

W pozostałym zakresie do przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z usługą będą miały zastosowanie szczegółowe informacje na stronie https://www.plus.pl/dane-osobowe oraz na stronie www.locon.pl/zasady-ochrony-danych-osobowych. Na tych stronach znajdziesz m.in. informacje na temat pozostałych celów i okresów przetwarzania danych, przysługujących Tobie praw oraz sposobów skorzystania z nich, przypadków przekazywania danych poza Europejski Obszar Gospodarczy, odbiorców danych, a także nasze dane kontaktowe.

Informacje uzyskane z Twojego urządzenia:

1. Co przechowujemy w pamięci Twojego urządzenia?

W naszej aplikacji korzystamy z rozwiązania umożliwiającego przechowywanie w pamięci Twojego urządzenia (telefonu, tabletu) określonych informacji, ułatwiających korzystanie z aplikacji lub naszej usługi ("Local Storage"). Local Storage wykorzystujemy m.in. po to, by umożliwić zaszyfrowane połączenie z naszą usługą, by przechować na Twoim urządzeniu podane przez Ciebie dane do zalogowania się w aplikacji oraz Twoje ustawienia w aplikacji.

Przechowywanie informacji w Twoim urządzeniu poprzez rozwiązanie Local Storage ani uzyskiwanie przez nas do nich dostępu nie powoduje zmian konfiguracyjnych w Twoim urządzeniu ani w zainstalowanym na nim oprogramowaniu.

W każdej chwili możesz usunąć informacje przechowywane dzięki rozwiązaniu Local Storage na Twoim urządzeniu poprzez odinstalowanie aplikacji oraz, w zależności od Twojego systemu operacyjnego, poprzez skasowanie w ustawieniach urządzenia mobilnego informacji z pamięci (cache) aplikacji lub wylogowanie się z aplikacji;

W związku z tym, że aplikacja pozostanie aktywna aż do momentu, gdy się z niej nie wylogujesz, powinieneś zadbać, aby niepożądane osoby nie uzyskały dostępu do Twojego urządzenia, na którym zalogowałeś się do aplikacji.

2. Jak korzystamy z narzędzi innych podmiotów?

W związku z wykorzystywaniem przez aplikację narzędzi innych podmiotów może dojść do umieszczania w Twoim urządzeniu plików cookies lub tokenów, a także do uzyskiwania dostępu do informacji przechowywanych na Twoim urządzenia, przez dostawców:

- narzędzia statystycznego Firebase lub Google Analytics (Google Ireland Limited) oraz Facebook. Zbierany będzie unikatowy identyfikator instancji aplikacji oraz ogólne informacje dotyczące korzystania z aplikacji, na potrzeby ulepszania funkcjonalności aplikacji i jej zawartości;

- narzędzia Firebase (Google Ireland Limited) w celu umożliwienia wysyłania komunikatów PUSH w aplikacji. Aby umożliwić poprawne przesyłanie komunikatów PUSH z uwzględnieniem Twojego sposobu korzystania z aplikacji, narzędzie to zbiera m.in. informacje o korzystaniu z aplikacji, modelu i systemie operacyjnym urządzenia, używanych ustawieniach i aplikacjach, wysłanych komunikatach PUSH, unikatowym identyfikatorze instancji aplikacji, wykorzystywanej sieci komórkowej oraz o adresie IP połączenia.

Informacje o tym, na jakich zasadach usługi Google Analytics oraz Facebook zbiera i przetwarza dane, udostępnione są przez jej dostawcę na stronie www.google.com/intl/pl/policies/privacy/partners/ oraz https://www.facebook.com/privacy/policy lub pod innym adresem URL, który może zostać udostępniony publicznie przez Google/Facebook w dowolnym czasie. Strona ta wskazuje także, w jaki sposób możesz kontrolować informacje gromadzone przez Google/Facebook w związku z korzystaniem z aplikacji.

Możesz w każdej chwili wycofać zgodę na użycie narzędzi ww. dostawców poprzez zmianę ustawień w systemie operacyjnym Twojego urządzenia oraz użycie rozwiązań blokujących te narzędzia udostępnionych przez dostawców albo poprzez odinstalowanie aplikacji z Twojego urządzenia.

Komunikaty PUSH można w każdej chwili wyłączyć poprzez ustawienia aplikacji lub systemu operacyjnego Twojego urządzenia.

3. Do jakich funkcjonalności Twojego urządzenia uzyskujemy dostęp?

W ramach naszej aplikacji, dostęp do określonych funkcjonalności Twojego urządzenia jest niezbędny, aby świadczyć usługi zgodnie z oczekiwaniami użytkowników. Poniżej przedstawiamy szczegółowy opis tych funkcjonalności oraz cel ich wykorzystania:

1. Dostęp do listy kontaktów: Aplikacja korzysta z listy kontaktów w celu ułatwienia wyboru osoby, którą chcesz lokalizować. Dostęp ten jest wykorzystywany wyłącznie w tym celu, a informacje z listy kontaktów nie są udostępniane osobom trzecim. W aplikacji prezentowana jest jedynie lista kontaktów, natomiast dane przesyłane do naszej usługi obejmują numer telefonu, imię oraz zdjęcie (o ile dostępne) wybranej osoby. Te informacje służą jedynie realizacji usługi lokalizacji i prezentacji lokalizowanej osoby w aplikacji. Pozostałe kontakty nie są w żaden sposób przetwarzane ani utrwalane przez aplikację lub usługę.

2. Dostęp do aparatu: Aplikacja wykorzystuje aparat w celu skanowania kodów QR podczas dodawania urządzeń do lokalizacji oraz wykonania zdjęcia osoby, która ma być lokalizowana. Zdjęcia te są wykorzystywane jedynie w celu zrealizowania usługi lokalizacji i prezentacji lokalizowanej osoby/urządzenia w aplikacji.

3. Dostęp do funkcjonalności związanych z lokalizacją (np. GPS): Aplikacja korzysta z lokalizacji Twojego urządzenia, aby umożliwić dodanie strefy bezpieczeństwa w miejscu, w którym się znajdujesz. Lokalizacja jest ustalana tylko w momencie dodawania strefy, a aplikacja nie zbiera ani nie przekazuje danych o lokalizacji Twojego urządzenia w tle czy w innych sytuacjach niezwiązanych z dodawaniem strefy bezpieczeństwa.

W trosce o prywatność i bezpieczeństwo naszych użytkowników, wszystkie powyższe funkcjonalności są wykorzystywane wyłącznie w celach związanych z działaniem aplikacji oraz świadczeniem usługi. Zobowiązujemy się chronić prywatność naszych użytkowników i dbać o bezpieczeństwo ich danych osobowych przetwarzając dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz niniejszą Polityką Prywatności.

II. Polityka prywatności: Informacja dla przekazującego dane o lokalizacji (Osoba lokalizowana, Dziecko/Bliski):

Jeśli zgodzisz się na udostępnienie Twoich danych o lokalizacji na potrzeby usługi, tj. o położeniu urządzenia, w którym korzystasz z naszej karty SIM lub na którym została aktywowana aplikacja mobilna dla Osoby lokalizowanej (Rodzinne S.O.S., Bezpieczny smartfon), informacja o Twojej lokalizacji wraz z Twoim numerem telefonu będzie przekazywana użytkownikowi, dla którego wyrazisz zgodę, każdorazowo po złożeniu przez niego zapytania (na żądanie oraz automatycznie).

Użytkownik może włączyć automatyczne ustalanie lokalizacji Twojego urządzenia z minimalnym interwałem czasowym wynoszącym 15 minut. Użytkownik może także włączyć automatyczne strefy dla Twojego urządzenia, jak dom, szkoła, praca, itd., w celu wykrycia wejścia, obecności lub opuszczenia tej strefy przez Twoje urządzenie. Aplikacja mobilna dla Osoby lokalizowanej (Rodzinne S.O.S., Bezpieczny smartfon) zbiera dane o lokalizacji Twojego urządzenia, aby pokazać ją na telefonie użytkownika, nawet gdy aplikacja jest zamknięta lub nieużywana.

Zgodnie z zasadami działania usługi, nie będziesz informowany przez nas każdorazowo o tym, kiedy zostanie ustalona Twoja lokalizacja.

W każdej chwili możesz sprawdzić dla kogo wyraziłeś zgodę poprzez wysłanie wiadomości SMS o treści KTO pod numer 8082 (0zł). Możesz także łatwo cofnąć wyrażoną zgodę poprzez wysłanie wiadomości SMS o treści USUN na numer 8099 (0zł). Gdy na Twoim urządzeniu została aktywowana aplikacja mobilna dla Osoby lokalizowanej (Rodzinne S.O.S., Bezpieczny smartfon) należy ją usunąć. Nie będzie to wpływać na zgodność z prawem korzystania z Twoich danych o lokalizacji przed wycofaniem zgody oraz usunięciem aplikacji.

Przekazywana lokalizacja jest oparta o dane z sieci komórkowej, przez co jej dokładność zależy od gęstości pokrycia masztami telefonii komórkowej w obszarze, w którym przebywasz. Gdy na Twoim urządzeniu została aktywowana aplikacja mobilna dla Osoby lokalizowanej (Rodzinne S.O.S., Bezpieczny smartfon) przekazywana lokalizacja jest oparta o dane z odbiornika GPS w Twoim urządzeniu, przez co jej dokładność zależy od dostępności sygnału GPS w miejscu, w którym przebywasz.

Jeżeli przekazujesz urządzenie innej osobie, należy ją poinformować, że usługa jest włączona i możemy przekazać informację o lokalizacji urządzenia użytkownikowi, dla którego wyraziłeś zgodę.

Dane te będą dostępne na koncie tego użytkownika w usłudze przez 7 dni.

Użytkownik, dla którego wyraziłeś zgodę na otrzymywanie informacji o Twojej lokalizacji, będzie jedynym odbiorcą Twoich danych.

III. Polityka prywatności: Kontakt z nami w sprawie Twoich danych osobowych i ochrony prywatności

We wszystkich sprawach dotyczących Twoich danych osobowych kontaktuj się z nami poprzez stronę https://gdziejestbliski.pl. Jeśli potrzebujesz złożyć wniosek na piśmie, możesz napisać do nas na adres: Polkomtel sp. z o.o., ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa, Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Polkomtel Sp. z o.o.: [email protected]

Informacja o danych osobowych dla usługi Bezpieczna Rodzina dla klientów sieci Play (polityka prywatności dla klientów Play)

Jesteśmy (Locon Sp. z o.o.) administratorem Twoich danych osobowych wykorzystywanych w usłudze, w tym w aplikacjach mobilnych (Bezpieczna Rodzina, Zdrowa Rodzina, Rodzinne S.O.S., Bezpieczny smartfon) oraz serwisach www (gdziejestdziecko.pl, bezpiecznarodzina.pl, BRodzina.pl, gjde.pl).

Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje o przetwarzaniu danych osobowych w naszej usłudze:

I. Polityka prywatności: Informacja dla zamawiającego usługę (Osoba lokalizująca, Użytkownik/Rodzic):

Dane będą wykorzystywane zgodnie z niniejszą polityką prywatności w szczególności w celu założenia konta w usłudze i świadczenia usługi (podstawa prawna: zawarcie i wykonanie umowy) do czasu wyłączenia usługi.

W celu założenia konta w usłudze wymagamy podania numeru telefonu oraz opcjonalnie imienia i adresu e-mail (to wymóg wynikający z naszych zasad, a nie przepisów prawa).

Aby zapewnić sprawność procesu zamawiania i odnawiania usługi, możemy podejmować w sposób w pełni automatyczny decyzje o tym, czy umożliwimy Tobie nabycie lub przedłużenie usługi. Decyzja taka będzie oparta w szczególności o posiadane przez Play informacje o Twoim zadłużeniu w Play, o wysokości Twojego abonamentu, o wartości innych zamówień dokonanych przez Ciebie w Play oraz o stosowanych przez Play limitach (podstawa prawna: zawarcie i wykonanie umowy). Jeśli nie zgadzasz się z wynikiem automatycznej decyzji, możesz o tym poinformować Play i poprosić o powtórną weryfikację z udziałem pracownika Play.

Dodatkowo dane będą wykorzystane także do tworzenia zestawień, analiz i statystyk na nasze potrzeby wewnętrzne (obejmuje to w szczególności raportowanie, badania marketingowe, planowanie rozwoju usługi lub sieci, prace rozwojowe w systemach informatycznych, tworzenie modeli statystycznych) oraz wsparcia obsługi, w tym poprzez informowanie o awariach, dostosowanie obsługi w oparciu m.in. o dane o usłudze, z której korzystasz, czy o dotychczas złożonych reklamacjach – przez czas trwania umowy, a następnie nie dłużej niż przez okres przedawnienia roszczeń (podstawa prawna: nasz prawnie uzasadniony interes).

W pozostałym zakresie do przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z usługą będą miały zastosowanie szczegółowe informacje na stronie https://www.play.pl/nowy/pomoc/dane-osobowe-i-bezpieczenstwo oraz na stronie www.locon.pl/zasady-ochrony-danych-osobowych. Na tych stronach znajdziesz m.in. informacje na temat pozostałych celów i okresów przetwarzania danych, przysługujących Tobie praw oraz sposobów skorzystania z nich, przypadków przekazywania danych poza Europejski Obszar Gospodarczy, odbiorców danych, a także nasze dane kontaktowe.

Informacje uzyskane z Twojego urządzenia:

1. Co przechowujemy w pamięci Twojego urządzenia?

W naszej aplikacji korzystamy z rozwiązania umożliwiającego przechowywanie w pamięci Twojego urządzenia (telefonu, tabletu) określonych informacji, ułatwiających korzystanie z aplikacji lub naszej usługi ("Local Storage"). Local Storage wykorzystujemy m.in. po to, by umożliwić zaszyfrowane połączenie z naszą usługą, by przechować na Twoim urządzeniu podane przez Ciebie dane do zalogowania się w aplikacji oraz Twoje ustawienia w aplikacji.

Przechowywanie informacji w Twoim urządzeniu poprzez rozwiązanie Local Storage ani uzyskiwanie przez nas do nich dostępu nie powoduje zmian konfiguracyjnych w Twoim urządzeniu ani w zainstalowanym na nim oprogramowaniu.

W każdej chwili możesz usunąć informacje przechowywane dzięki rozwiązaniu Local Storage na Twoim urządzeniu poprzez odinstalowanie aplikacji oraz, w zależności od Twojego systemu operacyjnego, poprzez skasowanie w ustawieniach urządzenia mobilnego informacji z pamięci (cache) aplikacji lub wylogowanie się z aplikacji;

W związku z tym, że aplikacja pozostanie aktywna aż do momentu, gdy się z niej nie wylogujesz, powinieneś zadbać, aby niepożądane osoby nie uzyskały dostępu do Twojego urządzenia, na którym zalogowałeś się do aplikacji.

2. Jak korzystamy z narzędzi innych podmiotów?

W związku z wykorzystywaniem przez aplikację narzędzi innych podmiotów może dojść do umieszczania w Twoim urządzeniu plików cookies lub tokenów, a także do uzyskiwania dostępu do informacji przechowywanych na Twoim urządzenia, przez dostawców:

- narzędzia statystycznego Firebase lub Google Analytics (Google Ireland Limited) oraz Facebook. Zbierany będzie unikatowy identyfikator instancji aplikacji oraz ogólne informacje dotyczące korzystania z aplikacji, na potrzeby ulepszania funkcjonalności aplikacji i jej zawartości;

- narzędzia Firebase (Google Ireland Limited) w celu umożliwienia wysyłania komunikatów PUSH w aplikacji. Aby umożliwić poprawne przesyłanie komunikatów PUSH z uwzględnieniem Twojego sposobu korzystania z aplikacji, narzędzie to zbiera m.in. informacje o korzystaniu z aplikacji, modelu i systemie operacyjnym urządzenia, używanych ustawieniach i aplikacjach, wysłanych komunikatach PUSH, unikatowym identyfikatorze instancji aplikacji, wykorzystywanej sieci komórkowej oraz o adresie IP połączenia.

Informacje o tym, na jakich zasadach usługi Google Analytics oraz Facebook zbiera i przetwarza dane, udostępnione są przez jej dostawcę na stronie www.google.com/intl/pl/policies/privacy/partners/ oraz https://www.facebook.com/privacy/policy lub pod innym adresem URL, który może zostać udostępniony publicznie przez Google/Facebook w dowolnym czasie. Strona ta wskazuje także, w jaki sposób możesz kontrolować informacje gromadzone przez Google/Facebook w związku z korzystaniem z aplikacji.

Możesz w każdej chwili wycofać zgodę na użycie narzędzi ww. dostawców poprzez zmianę ustawień w systemie operacyjnym Twojego urządzenia oraz użycie rozwiązań blokujących te narzędzia udostępnionych przez dostawców albo poprzez odinstalowanie aplikacji z Twojego urządzenia.

Komunikaty PUSH można w każdej chwili wyłączyć poprzez ustawienia aplikacji lub systemu operacyjnego Twojego urządzenia.

3. Do jakich funkcjonalności Twojego urządzenia uzyskujemy dostęp?

W ramach naszej aplikacji, dostęp do określonych funkcjonalności Twojego urządzenia jest niezbędny, aby świadczyć usługi zgodnie z oczekiwaniami użytkowników. Poniżej przedstawiamy szczegółowy opis tych funkcjonalności oraz cel ich wykorzystania:

1. Dostęp do listy kontaktów: Aplikacja korzysta z listy kontaktów w celu ułatwienia wyboru osoby, którą chcesz lokalizować. Dostęp ten jest wykorzystywany wyłącznie w tym celu, a informacje z listy kontaktów nie są udostępniane osobom trzecim. W aplikacji prezentowana jest jedynie lista kontaktów, natomiast dane przesyłane do naszej usługi obejmują numer telefonu, imię oraz zdjęcie (o ile dostępne) wybranej osoby. Te informacje służą jedynie realizacji usługi lokalizacji i prezentacji lokalizowanej osoby w aplikacji. Pozostałe kontakty nie są w żaden sposób przetwarzane ani utrwalane przez aplikację lub usługę.

2. Dostęp do aparatu: Aplikacja wykorzystuje aparat w celu skanowania kodów QR podczas dodawania urządzeń do lokalizacji oraz wykonania zdjęcia osoby, która ma być lokalizowana. Zdjęcia te są wykorzystywane jedynie w celu zrealizowania usługi lokalizacji i prezentacji lokalizowanej osoby/urządzenia w aplikacji.

3. Dostęp do funkcjonalności związanych z lokalizacją (np. GPS): Aplikacja korzysta z lokalizacji Twojego urządzenia, aby umożliwić dodanie strefy bezpieczeństwa w miejscu, w którym się znajdujesz. Lokalizacja jest ustalana tylko w momencie dodawania strefy, a aplikacja nie zbiera ani nie przekazuje danych o lokalizacji Twojego urządzenia w tle czy w innych sytuacjach niezwiązanych z dodawaniem strefy bezpieczeństwa.

W trosce o prywatność i bezpieczeństwo naszych użytkowników, wszystkie powyższe funkcjonalności są wykorzystywane wyłącznie w celach związanych z działaniem aplikacji oraz świadczeniem usługi. Zobowiązujemy się chronić prywatność naszych użytkowników i dbać o bezpieczeństwo ich danych osobowych przetwarzając dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz niniejszą Polityką Prywatności.

II. Polityka prywatności: Informacja dla przekazującego dane o lokalizacji (Osoba lokalizowana, Dziecko/Bliski):

Jeśli zgodzisz się na udostępnienie Twoich danych o lokalizacji na potrzeby usługi, tj. o położeniu urządzenia, w którym korzystasz z naszej karty SIM lub na którym została aktywowana aplikacja mobilna dla Osoby lokalizowanej (Rodzinne S.O.S., Bezpieczny smartfon), informacja o Twojej lokalizacji wraz z Twoim numerem telefonu będzie przekazywana użytkownikowi, dla którego wyrazisz zgodę, każdorazowo po złożeniu przez niego zapytania (na żądanie oraz automatycznie).

Użytkownik może włączyć automatyczne ustalanie lokalizacji Twojego urządzenia z minimalnym interwałem czasowym wynoszącym 15 minut. Użytkownik może także włączyć automatyczne strefy dla Twojego urządzenia, jak dom, szkoła, praca, itd., w celu wykrycia wejścia, obecności lub opuszczenia tej strefy przez Twoje urządzenie. Aplikacja mobilna dla Osoby lokalizowanej (Rodzinne S.O.S., Bezpieczny smartfon) zbiera dane o lokalizacji Twojego urządzenia, aby pokazać ją na telefonie użytkownika, nawet gdy aplikacja jest zamknięta lub nieużywana.

Zgodnie z zasadami działania usługi, nie będziesz informowany przez nas każdorazowo o tym, kiedy zostanie ustalona Twoja lokalizacja.

W każdej chwili możesz sprawdzić dla kogo wyraziłeś zgodę poprzez wysłanie wiadomości SMS o treści KTO pod numer 8082 (0zł). Możesz także łatwo cofnąć wyrażoną zgodę poprzez wysłanie wiadomości SMS o treści NIE [numer użytkownika, któremu wyraziłeś zgodę] na numer 8082 (0zł). Gdy na Twoim urządzeniu została aktywowana aplikacja mobilna dla Osoby lokalizowanej (Rodzinne S.O.S., Bezpieczny smartfon) należy ją usunąć. Nie będzie to wpływać na zgodność z prawem korzystania z Twoich danych o lokalizacji przed wycofaniem zgody oraz usunięciem aplikacji.

Przekazywana lokalizacja jest oparta o dane z sieci komórkowej, przez co jej dokładność zależy od gęstości pokrycia masztami telefonii komórkowej w obszarze, w którym przebywasz. Gdy na Twoim urządzeniu została aktywowana aplikacja mobilna dla Osoby lokalizowanej (Rodzinne S.O.S., Bezpieczny smartfon) przekazywana lokalizacja jest oparta o dane z odbiornika GPS w Twoim urządzeniu, przez co jej dokładność zależy od dostępności sygnału GPS w miejscu, w którym przebywasz.

Jeżeli przekazujesz urządzenie innej osobie, należy ją poinformować, że usługa jest włączona i możemy przekazać informację o lokalizacji urządzenia użytkownikowi, dla którego wyraziłeś zgodę.

Dane te będą dostępne na koncie tego użytkownika w usłudze przez 7 dni.

Użytkownik, dla którego wyraziłeś zgodę na otrzymywanie informacji o Twojej lokalizacji, będzie jedynym odbiorcą Twoich danych.

III. Polityka prywatności: Kontakt z nami w sprawie Twoich danych osobowych i ochrony prywatności

We wszystkich sprawach dotyczących Twoich danych osobowych kontaktuj się z nami poprzez stronę https://l.bezpiecznarodzina.pl/play. Jeśli potrzebujesz złożyć wniosek na piśmie, możesz napisać do nas na adres: Locon Sp. z o.o., Dział Reklamacji i Wsparcia Locon, ul. Tama Pomorzańska 1, 70-030 Szczecin., Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Locon Sp. z o.o.: [email protected]